Livrarea produselor
Livrarea coletului este asigurata rapid pana la usa ta (home delivery sau office delivery) prin curierat rapid via FAN Courier.
Pentru produsele mari, agabaritice livrarea este efectuata paletizat cu Delamode (Pallex), transportator ce nu proceseaza plati, prin urmare optiunea de achitare ramburs nu exista in acest caz.
Pentru anumite produse de mici dimensiuni livrarea poate fi efectuata la Locker Sameday EasyBox (optiune marcata in pagina produsului).
Acest serviciu este disponibil la nivel national (marile orase sau extra km) pentru orice produs listat pe Grill Market cu statusul „În stoc“.
Pentru produsele cu statusul „Stoc furnizor“ pot fi necesare confirmari suplimentare din partea furnizorului.
Termen de livrare de 1-2 zile lucratoare de la confirmarea comenzii pentru produsele semnalizate ca fiind „În stoc“.
Termenele de livrare se refera la comenzile a caror modalitate de plata aleasa este ramburs sau online cu cardul.
Pentru modalitatea de tip Ordin de Plata termenul de livrare se poate modifica.
Exista situatii speciale (sarbatori, evenimente de shopping, greve, conditii meteo nefavorabile samd) in care timpul de livrare declarat poate fi depasit. In aceste situatii vei fi anuntat in prealabil despre aceasta situatie si despre noul termen de livrare.
Pentru informatii despre expeditia unui colet prin curier rapid te rugam sa verifici contul de client pentru numarul de urmarire AWB sau emailul transmis in mod automat la expedierea comenzii.
- Transport GRATUIT pentru comenzile care depasesc valoarea de 299 lei.
- Taxa de transport UNICA de doar 25 lei (TVA inclusa), indiferent de numarul de produse comandate, greutatea sau dimensiunea lor, sau orasul din Romania in care se face livrarea pt FAN Courier.
- Taxa de transport UNICA de doar 10 lei (TVA inclusa), pentru produsele cu optiune de preluare de la Locker Sameday EasyBox.
- Cu exceptia perioadelor in care se ofera un cost promotional al transportului sau GRATUITATE.
Anumite produse aflate în „Stoc furnizor“ spre deosebire de cele „În stoc“ pot avea taxă variabilă suplimentară pentru livrarea prin curier la adresă.
In cazul stornarii comenzilor sau Returului in 14 de zile, costul de transport initial nu se returneaza.
Plata la livrare se poate face numai in numerar, in lei, la valoarea din documentele fiscale primite de la curier.
Curierul NU va poate solicita nici o alta suma in afara celei din documentele aferente comenzii.
La receptionarea comenzilor achitate (Ordin de Plata, card online etc.) este obligatoriu ca titularul comenzi sa prezinte o forma de identificare:
- Pentru persoane fizice este necesara prezentarea actului de identitate;
- Pentru persoane juridice este necesara prezentarea actului de identitate si imputernicire sau stampila din partea firmei.
In cazul in care nu vei putea fi contactat la data si ora stabilite initial pentru livrare, curierul va pastra bunurile comandate si va incerca sa te contacteze din nou pentru a definitiva livrarea. In cazul in care stabilirea unui contact esueaza, comanda va fi anulata si returnata in depozitul Grill Market.
Te rugam sa verifici ambalajul produsele primite prin curier rapid in momentul receptiei, formuland eventualele reclamatii in prezenta curierului si inainte de a lua in primire bunurile.
Ne rezervam dreptul de a nu lua in considerare reclamatiile cantitative sau calitative care nu tin de conditiile de garantie si care sunt efectuate ulterior primirii produselor si plecarii curierilor.
In cazul in care ai nevoie de mai multe informatii Contacteaza-ne: 0724 862 861
Echipa noastra de operatori iti sta la dispozitie intre orele 09-19.00 in fiecare zi de luni pana vineri sau in timpul campaniilor de reduceri (Black Friday samd).
Pentru eventuale intrebari sau modificari la comanda, poti sa ne contactezi prin:
E-mail: office@grillmarket.ro
Telefon: 0724 862 861
SC HOMEFIT SRL (GRILL MARKET) foloseste serviciile:
Produse deteriorate la transport? Posibil, dar nu iremediabil!
In situatia in care produsele comandate de la noi va sunt livrate de catre curier deteriorate, partial sau integral, rugamintea noastra este sa receptionati comanda ca atare si sa ne informati in cel mai scurt timp posibil, telefonic sau pe mail indicand clar referinta acesteia. Vom avea grija sa va inlocuim produsul/produsele deteriorat(e) printr-o livrare ulterioara.
Nu uitati sa intocmiti procesul-verbal cu livratorul, in care sa specificati care sunt produsele care au avut de suferit la transport, asta daca observati dauna in momentul livrarii. Daca remarcati insa ulterior, in momentul desfacerii coletului sau al asamblarii produsului, ca exista componente deteriorate sau neconforme, nu va faceti griji, vom remedia problema cat mai repede posibil. Indiferent de situatie, ne-ar fi de ajutor sa ne faceti cateva poze detaliate cu comanda integrala, cu produsele deteriorate si cu cele receptionate intacte (daca este cazul) sau cu piesele componente cu probleme, pe care sa ni le trimiteti pe mail, ca sa stim exact despre ce este vorba.
Va asiguram ca, dupa primirea notificarii dumneavoastra, vom avea grija sa va bucurati de produsul comandat de la noi fara alte intarzieri sau neplaceri suplimentare; in functie de caz fie schimbam produsul / elementele afectate, fie restituim partial suma achitata.