Livrarea produselor
Livrarea comenzilor este asigurata până la adresă (home delivery sau office delivery) prin curier via Cargus, DPD, FAN Courier sau Sameday.
Pentru produsele mari, agabaritice livrarea este efectuata paletizat cu Delamode (Pallex), transportator ce nu procesează plăți, prin urmare opțiunea de achitare ramburs contravaloare comandă nu exista în acest caz.
Pentru anumite produse de mici dimensiuni livrarea poate fi efectuata prin Locker Sameday EasyBox (opțiune marcată în pagina produsului și în check out - pagina de comandă).
Acest serviciu este disponibil la nivel național (marile orașe sau extra km) pentru orice produs aflat la vânzare pe Grill Market cu statusul „În stoc“.
Pentru produsele cu statusul „Stoc furnizor“ pot fi necesare confirmări suplimentare din partea furnizorului.
Termenul de livrare este de 1-2 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii pentru produsele semnalizate ca fiind „În stoc“.
Termenele de livrare se refera la comenzile a căror modalitate de plata aleasa este ramburs sau online cu cardul.
Pentru modalitatea de tip Ordin de Plata termenul de livrare se poate modifica (necesită confirmarea încasării banilor).
Exista situații speciale (sărbători, evenimente de shopping, greve, condiții meteo nefavorabile șamd) în care timpul de livrare declarat poate fi depășit. În aceste situații vei fi anunțat în prealabil despre aceasta situație și despre noul termen de livrare.
Pentru informații despre expediția unui colet prin curier te rugăm să verifici contul de client pentru numărul de urmărire (AWB) sau emailul transmis în mod automat la expedierea respectivei comenzi.
Pentru produsele aflate în stocul nostru:
- Transport GRATUIT pentru comenzile care depășesc valoarea de 299 lei.
- Taxă de transport UNICĂ de 25 lei (TVA inclusă), indiferent de numărul de produse comandate, greutatea sau dimensiunea lor ori orașul din România în care se face livrarea prin curier la adresă.
- Taxă de transport UNICĂ de 10 lei (TVA inclusă), pentru produsele cu opțiune de preluare de la Locker Sameday EasyBox.
- Cu excepția perioadelor în care se oferă un cost promoțional al transportului sau GRATUITATE.
Anumite produse aflate în „Stoc furnizor“ spre deosebire de cele „În stoc“ pot avea taxă variabilă și suplimentară pentru livrarea prin curier la adresă.
În cazul stornării comenzilor sau a returului în 14 de zile, costul de transport inițial nu se returnează, iar dacă este cazul costul returului va fi suportat de către client.
Plata la livrare se poate face numai în numerar, în lei, la valoarea din documentele fiscale primite de la curier.
Curierul NU vă poate solicita nici o alta sumă în afara celei din documentele aferente comenzii.
La recepționarea comenzilor achitate (Ordin de Plata, card online etc.) poate fi obligatoriu ca titularul comenzii să prezinte o forma de identificare sau un cod PIN:
- Pentru persoane fizice poate fi necesară prezentarea actului de identitate;
- Pentru persoane juridice poate fi necesară prezentarea actului de identitate și împuternicirea sau ștampila din partea firmei.
În cazul în care nu vei putea fi contactat la data și ora stabilite inițial pentru livrare, curierul va păstra bunurile comandate și va încerca să te contacteze din nou pentru a definitiva livrarea. În cazul în care stabilirea unui contact eșuează, comanda va fi returnată în depozitul Grill Market și ulterior anulată.
Te rugăm să verifici ambalajul produselor primite prin curier în momentul recepției, formulând eventualele reclamații în prezența curierului și înainte de a lua în primire bunurile.
Ne rezervăm dreptul de a nu lua în considerare reclamațiile cantitative sau calitative care nu țin de condițiile de garanție și care sunt efectuate ulterior primirii produselor, adică a recepționării acestora de la curier.
În cazul în care ai nevoie de mai multe informații contacteaza-ne la telefonul 0724 862 861.
Echipa noastră de operatori îți stă la dispoziție între orele 09:00-19:00 în fiecare zi de luni până vineri sau în timpul campaniilor de reduceri (gen Black Friday șamd).
Pentru eventuale întrebări sau modificări a unei comenzi, poți să ne contactezi prin:
E-mail: office@grillmarket.ro
Telefon: 0724 862 861
SC HOMEFIT SRL (GRILL MARKET) folosește serviciile: