Pentru o experiență optimă în navigare vă recomandăm utilizarea unui dispozitiv desktop cu ecran mare (monitor cu diagonală mare, rezoluție FULL HD)
Pași de urmat pentru înregistrarea unei comenzi
1. Autentificare în cont
Cont aprobat în prealabil, adresă e-mail ce va fi folosită pentru comenzi pe toata perioada colaborării.
2. Selectarea produselor
Adăugarea acestora în coșul de cumpărături.
3. Efectuare comandă
Finalizare cumpărături (check out).
4. Confirmarea înregistrării
Pentru fiecare comandă înregistrată partenerul primește notificări pe e-mail: comanda în format excel și pdf cu toate informațiile (preț de listă, valoare achiziție, discount, extra reduceri)
5. Facturare
După înregistrarea comenzii aceasta este verificată de echipa Grill Market și confirmată sau modificată dacă e cazul.
Toate aceste stadii sunt notificate automat și prin e-mail: (actualizare, confirmare, livrare comandă).
Contul client B2B oferă acces la:
- Evidența comenzilor în derulare sau finalizate;
- Posibilitatea de descărcare factură + listă de produse comandate (excel & PDF).
- Posibilitatea de repetare comandă.
- Posibilitatea de salvare liste de cumpărături (salvare coș) pt. comenzi ulterioare.